Førtidspensionist

Er du tilkendt førtidspension, kan du gå på Minihøjskolens dagtilbud.  Få bedre livskvalitet ved at være sammen med andre mennesker.  Styrk dit selvværd, din selvtillid og opdag nye og spændende fag hvor du kan øge din viden.

Minihøjskolen giver struktur og godt indhold i hverdagen, du kommer ud af døren og får en god døgnrytme.

Du får et skema du skal møde ind til, men får du perioder hvor du har svært ved at holde fast i fremmødet, er vi fleksible og kan hurtigt lave dit skema om.

Vi kan tilbyde:

• at tages udgangspunkt i den enkeltes ønsker og behov, og man kan deltage uanset forudsætninger.
  • at der i undervisning og aktiviteter lægges vægt på faglig, social og personlig udvikling.
  • at styrke din evne til at skabe struktur og overblik i dit liv.
  • at vi lære hinanden godt at kende, så der bliver skabt et trygt læringsmiljø.
  • at undervisningen foregår på mindre hold, så det er nemt at overskue hvem man er sammen med, og vi nemt kommer til at lære hinanden at kende.

Indmeldelse

Hvis Minihøjskolen var en mulighed du kunne tænke dig at prøve, skal du kontakte Jonny på 42 60 39 90 eller på mail: jw@minihojskolen.dk.

Se priserne for skolegangen herEr du en ny elev fra Herning kommune, som slet ikke kender Minihøjskolen, kan du prøve skolen risikofrit - den første måned betaler du ikke skolepenge.

Efter du har lavet en aftale, kommer du til en visitationssamtale, hvor du kan høre mere om skolen, og vi kan høre om hvem du er.

Hvis I aftaler, at du skal starte på skolen, får du en af lærerne på skolen som studievejleder.  Studievejlederen hjælper dig med at lave skema og hvis du har brug for en samtale, er det også din studievejleder, du skal gå til.

Du kan kontakte os for at få yderligere informationer eller få en uforpligtende rundvisning på skolen.  Du kan ringe, eller du er også velkommen til at bruge vores kontaktformular, så vender vi tilbage til dig.

Kontakt Minihøjskolen

close slider