Fleksjob

Er du bevilget fleksjob, og er du ikke i arbejde, kan et forløb på Minihøjskolen måske være noget for dig.

Minihøjskolen kan være med til, at opkvalificere dig til at kunne klare dit næste fleksjob.  Du vil deltage i et dagtilbud, hvor du kan være med til masser af spændende undervisning alt fra kreative fag til traditionel fagundervisning samt ture ud af huset.

Fællesskabet på daghøjskolen er med til at styrke din daglige struktur og give indhold i hverdagen.

Vi kan tilbyde:

• Vær med i et fællesskab som styrker din faglige- og personlige udvikling.
  • Skolens kultur hjælper dig med at udvikle din identitet, selvværd og ansvarsfølelse.
  • Få gode oplevelser sammen med andre.
  • Skolen tilbyder billig, god morgenmad og varm middagsmad.
  • Skolen tilbyder mange forskellige fag som spænder fra gåture, almindelig fagundervisning og til kreative/musiske fag.

Indmeldelse

Hvis du kunne tænke dig at prøve et forløb på Minihøjskolen, skal du kontakte Jonny på 42 60 39 90 eller på mail: jw@minihojskolen.dk.  Se priser her

Er du en ny elev fra Herning kommune, som slet ikke kender Minihøjskolen, kan du prøve skolen risikofrit - den første måned betaler du ikke skolepenge.

Efter du har lavet en aftale, kommer du til en visitationssamtale, hvor du kan høre mere om skolen, og vi kan høre om hvem du er.

Hvis I aftaler, at du skal starte på skolen, får du en af lærerne på skolen som studievejleder.  Studievejlederen hjælper dig med at lave skema og hvis du har brug for en samtale, er det også din studievejleder, du skal gå til.

Du må meget gerne kontakte os for at få yderligere informationer eller få en uforpligtende rundvisning på skolen.  Du er velkommen til at bruge vores kontaktformular, så vender vi tilbage til dig.

Kontakt Minihøjskolen

close slider