Kantine / Foredragssal

Såfremt det passer ind i vores hverdag, kan skolens kantine/foredragssal lejes af foreninger og lignende, der ønsker et hyggeligt og centralt sted i Herning til at afvikle møder eller kurser.
Ligeledes kan kantinen lejes til fester og sammenkomster i weekenderne.

Hold selskab i Højskolerammer

Minihøjskolens kantine og professionelle køkken kan lejes i weekender. Da skolen ligger i et villaområde gælder de almindelige regler og hensyn i forhold til støj også her.

Vi har en hyggelig kantine med flygel, og der er mulighed for etablering af buffet. Vi har også en  charmerende udestue.

Minihøjskolen er centralt placeret i Herning midtby, hvorfor det vil være let for gæster at tage busser og tog til og fra arrangementer.

Vores lokaler er meget anvendelige til barnedåb, konfirmation, jubilæer, gravøl m.m.

Der er plads til 75 spisende gæster og anvendelse af al service. er inkl.

Lejerne er selv ansvarlige for opdækning før og opvask/oprydning efter festen.

Skolen står for gulvvask og den overordnede rengøring af lokalerne.

En medarbejder vil instruere i anvendelse af ovne, opvask osv.

I kan selv medbringe duge, eller låne skolens hvide duge uden beregning.

Leje fredag kl. 14.00  til kl. 24.00 :
2000 kr.

Leje lørdag kl. 0900  til kl. 24.00 :
3000 kr.

Leje søndag kl. 0900  til kl. 24.00 :
3000 kr.

Leje fra fredag kl. 14.00  til lørdag kl. 24.00 :
4000 kr.

Leje fra lørdag kl. 09.00 til søndag kl. 24.00 :
4000 kr.

Leje fra fredag kl. 14.00  til søndag kl. 24.00 :
5000 kr.

Alle priser er inkl. moms.

Har du forespørgsler om andre behov og ønsker så ring eller skriv til os.

Hold møde eller kursus

Hvis I vælger at holde møde eller kursus hos os, vælger I samtidig at støtte Minihøjskolen, der er en daghøjskole for psykisk sårbare elever. Udover vores højskoleundervisning og vores nyetablerede Recovery-skole, ønsker vi også at skabe småjobs til psykisk sårbare via udlejning af Minihøjskolens lokaler.

Hvad får I med i købet hos os:

I får en anderledes oplevelse, for vores lokaler ligner ikke et hotel men en højskole.
I får AV udstyr med god lyd, herunder en gammeldags kridttavle!
De medarbejdere der vil betjene jer, er en blanding af ordinært ansatte, og medarbejdere der er ansatte på andre vilkår såsom skåne- og fleksjobs.

Kantinen kan lejes for 350 kr/time og minimumslejen er 2 timer. Kantinen kan rumme op til 75 personer.
Ved møde- og kursusaktiviteter er rengøring inkluderet i prisen.

Forkæl dine kolleger med et kvarters rigtig højskolestemning. Hvis Minihøjskolens dygtige pianist er ledig, kan han hyres til at spille op til fællessang. Pianisten spiller 15 minutter for 350 kr.
Kontakt os for at høre nærmere.

Alle priser er inkl. moms.

Spørg endelig, hvis I måtte have andre behov og ønsker. Måske vi kan hjælpe?

Minihøjskolens Sommerhus

Minihøjskolen har et dejligt byhus i Lemvig, som vi lejer ud til virksomheder, institutioner og private.

Huset er meget velegnet til koloni-, ferie- og kursusophold for grupper op til 15 personer.

Sommerhusets Faciliteter

Huset råder i stueplan over 7 dobbeltværelser, 1 enkeltværelse og 2 badeværelser. Førstesalen rummer køkken, spiseafdeling samt stue med storskærm og bluerayafspiller.

Køkkenet er veludstyret med 2 komfurer, 2 vaske, opvaskemaskine og service til min. 15 personer.

Alle soveværelser er udstyret med gode senge, puder og dyner. Der er rent sengelinned og håndklæder i huset.

Der er vaskemaskine og tørretumbler, en dejlig lukket have,  grill, bålplads, sauna, udendørs pizzaovn og lysthus.

Husdyr er ikke tilladt.

Fra huset kan man gå til Lemvig centrum på 8 min.

Kontakt Minihøjskolen