Kulturhuset & Minihøjskolen

I nogle af skolens ferier overtager kulturhuset og tilbyder forskellige fritidstilbud. Der skal betales særskilt for at deltage i disse arrangementer.

Det er skolens lærere, der er værter i kulturhuset.

Arrangementer i kulturhuset

Du kan se planlagte arrangementer i dias-showet under Det sker.

Indholdet er meget varieret lige fra en klassisk koncert til landskamp i fodbold. Vi tager på kanoture, til musikfestivaler, til bowling, på udflugter til forskellige seværdigheder i Danmark og på udlandsrejser - eksempelvis solferie til Spanien eller skitur til koldere egne.

Skolen har et fritidshus i Lemvig, som vi bruger, når vi skal på "sommerhustur", eller når vi trænger til en sejltur på Limfjorden i skolens motorbåd.

Hvem kan deltage?

Kulturhusets arrangementer er først og fremmest for skolens elever. Pårørende kan deltage, hvis der er plads.

Regler for tilmelding

• I kulturhuset er der egenbetaling for arrangementerne.
  • Man er først tilmeldt et arrangement, når man har betalt.
  • Ved afbud efter tilmeldingsfristen refunderes arrangementet ikke.
  • Pårørende er velkomne, men de kan først tilmeldes, når sidste tilmeldingsfrist er nået.
  • Prisen for pårørende er typisk det dobbelte af elevprisen. Spørg på kontoret.
  • Gem kvitteringen som dokumentation for, at du er tilmeldt og har betalt.
  • Ture med overnatning til Lemvig:
    • Et enkeltværelse er dyrere end et dobbeltværelse.
    • Har du en makker til et dobbeltværelse bliver turen billigere pr. person.
    • Har du ikke en makker, betaler du i første omgang for et enkeltværelse.
      Kommer der inden tilmeldingsfristen en makker, får du penge retur.
    • Er du tilmeldt overnatning med en makker, men springer du fra, hæfter du for prisdifferencen mellem enkelt- og dobbeltværelse uanset tidspunktet for afbuddet.
  • Ture med overnatning – forskelligt fra tur til tur. Forhør nærmere på kontoret.

.